Nasihat Hamba Pada Wahabi Sesat!!!

Assalamualaikum
kepada Ahlul Sunnah shj..
Salam aku bkn pada wahabi atau segala aqidah sesat yg menisbahkan kepada Islam...
sudahlah wahai wahabi jahil lagi sesat..Neraka yg menunggu aqidah kafir yahudi kamu ini….
Kenapa aku tidak ada adab dengan kamu golongan kafir sesat wahabi ini?sebab mereka ini tidak langsung menghormati ulamak2 tradisional yg terdahulu, malah lebih teruk lagi menganggap semua org muslim itu musyrik..maka dengan itu janganlah wahabi katakan adab@ berbicara tentang adab….Adab bukanlah dr kamu yg sesat..bagaimana mahu beradab dengan mereka yg menjisimkan Allah, menyamakan Allah dengan makhluq,merendahkan sifat2 Allah…Mereka wahabi Kafir sesat moga Allah melaknat kaum minoriti yg hampir pupus ditelan zaman..Wahabi sesat ini mengkritik yang tidak beradab..adakah benar2 mereka beradab???Kalau orang KAFIR nak suruh orang Islam beradab kan pelik lagi ajaib!!!

Wahai Wahabi2 yg Sesat dalam Aqidah!!!
Aku nasihatkan kamu semua agar meninggalkan aqidah sesat kamu itu..Kerana aqidah mentasybihkan Allah itu samalah aqidah kamu dengan Yahudi nasroni KAFIR…Janganlah kamu yakin sangat, sebenarnya kamu ini dari golongan yang salah..Cuba kaji semula dari mana agama kamu itu??? Daripada Pengasas Agama najd sesat Muhamad bin Abdul Wahab najd al-Mal’un fiddunya wal akirah..Moga semua pengikut2nya dan sesiapa yg redha dengan kekafirannya di laknat….Ya Allah Laknatlah kaum yg menyamakan Allah dengan Makhluq…

Wahai Puak minoriti Wahabi yg KaFiR!!!
Sudahlah menyebarkan dan memecahbelahkan Ummat Islam di Seluruh Negara khususnya di Malaysia…Kamu ini jangan sesekali cakap tentang kesatuan Ummat!!!! Kerana perpecahan Ummat itu adalah hasil kerja kamu yang berkompromi dengan Yahudi Kafir…Jangan cakap aku memecahbelahkan Ummat…Kamu menunding jari pada Aku(Bankwahabi) kerana memecahbelahkan Ummat, kerana aku mengingatkan manusia agar tidak terpesong kepada ajaran songsang kamu itu…Kamu bimbang, kamu takut, kamu risau, kamu pengecut, jika keaiban kamu terdedah sedikit demi sedikit… Bangkai gajah mana boleh ditutup…

Wahai Wahabi2 Agen Yahudi!!!
Kamu boleh menipu Ummat Islam sekarang, tapi bukan sejarah yg telah membuktikan kejahatan,kekejaman,kezaliman kamu terhadap ummat Islam…Kamu bunuh mereka atas dasar aqidah songsang kamu, yg kononnya mengajak ke arah tajdid songsang kamu…Kamu boleh tipu kanak2 jahil, tapi bukan kanak2 yg berilmu, kamu boleh tipu orang gila, tapi bukan Ahlul sunnah yg beraqal fikiran waras… kamu boleh memutarbelit dalil2 al-Quran kerana, hanya orang Kafir shj yg berani berbuat demikian…Oleh itu aku nasihatkan agar kamu golongan aqidah songsang wahabi ini, BERHENTILAH DARIPADA MENYEBARKAN DAKYAH2 SESAT KAMU INI…AKU TAHU PENDAKYAH2 WAHABI INI SAMA DENGAN PENDAKYAH KRISTIAN YANG MENGGUNAKAN WANG RINGGIT UNTUK MENGKAFIRKAN UMMAT ISLAM…apa bezanya? yg membezakan hanya pendakyah kristian itu sudah jelas kita tahu kafir musyrik..yg kamu ini wahabi duduk berselindung di bawah Agama Islam, sedangkan bukan sama sekali…

Cukup sampai sini dahulu aku menasihatkan kamu ini…Akan aku berbicara jika kamu masih lagi beraqidah sesat lagi neraka tempat aqidah2 sesat….
Moga Allah sentiasa memberikan Hidayah pada golongan Ahlul Sunnah agar tidak langsung terjebak ke arah/lembah kesesatan/kehinaan/kejahilan/neraka jahnnam bersama yahudi nasrani dan semua ajaran2 songsang lagi menyesatkan aqidah mereka….

wslm

Satu Respons to “Nasihat Hamba Pada Wahabi Sesat!!!”

  1. Sayalah Shaykhul Islam Mohamad Asri Zainul Abidin Says:

    AKU MAHU JADI HERO SEGERA

    Aku mahu jadi hero
    Aku mahu jadi hero segera!
    Tapi bagaimana?

    Ya!
    Aku mesti tonjolkan diri!
    Aku mesti buat publisiti murahan!
    Aku mesti tunjuk aku orang penting!
    Aku mesti tunjuk bahawa…
    Semua orang berhajat kepada ilmu aku
    sedangkan
    aku tidak berhajat kepada ilmu mereka
    kerana akulah yang terbaik
    Pendapat akulah yang terbetul
    Kajian akulah yang tersahih
    Akulah yang paling Salaf
    Pokoknya,
    semua akulah!

    Aku mesti keluarkan pendapat-pendapat yang kontroversi
    Supaya ia menjadi bualan seluruh masyarakat
    Dengan itu
    Nama aku akan menjulang
    Buat apa cerita hukum-hakam yang telah basi
    Hukum aurat dan arak dan dan dan…
    Nanti habislah aku punya periuk nasi
    Sebab ia menyentuh orang atasan negeri

    Lebih baik aku war-warkan soal furuk dan khilaf
    Terutamanya soal bidaah
    Terima kasih bidaah
    kerana sebab engkaulah
    maka aku dapat kedudukan sekarang

    Supaya pendapat-pedapat aku cepat keluar
    maka aku tidak boleh berbincang dengan ulama-ulama lain
    Nanti kalau mereka pertikai pendapat aku
    tentulah pendapat aku itu tertahan
    Ini tidak boleh jadi
    Mana boleh lambat-lambat

    Dari semasa ke semasa
    Aku mesti keluarkan fatwa kontroversi
    supaya nama aku disebut orang setiap hari

    Maka
    Aku hanya akan berbincang dengan orang bawahanku saja
    Kerana mereka tidak ada kuasa untuk menolakku
    Lebih mudah lagi, kalau perlu
    Aku bincang seorang diri
    Kemudian terus keluar fatwa

    Jatuhlah saham aku
    Kalau aku bertanya kepada Harussani
    Nampak rendahlah ilmu aku
    Kalau aku bertanya kepada yang lain-lain
    Mereka tidak layak mengutarakan pendapat kepadaku
    Tapi aku memang layak untuk mereka tanyakan pendapat

    Lagipun mereka tidak moden
    Tak ada tajdid
    Berfikir cara lama
    Sedangkan aku dan puakku membawa tajdid
    Kamilah yang paling sunnah

    Jadikanlah aku hero segera!
    Jadikanlah aku hero segera!
    Jadikanlah aku hero segera!

Tinggalkan Jawapan

