Dah tak ada kerja ke Wahabi Sesat..Bila Aku nak Berdiam Ada2 Jer Si Penjenayah Aqidah nie Bawa Fitnah

Lagi Fitnah dari Mereka!

Saya juga menerima emel daripada broker_maut yang mengclaim ustaz uthman el-muhammady menghukum sesatkan wahabi dalam akhbar selama tiga hari (emel broker_maut ni aya terima pada 8 april, maksudnya dalam 7,6, atau 5 april la dia claim kenyataan ni dibuat).

Inilah kandungan emelNya:

“saya tidak boleh menerima ulasan dan pandangan ulamak seperti MUHAMMAD ‘UTHMAN EL-MUHAMMADY kerana beliau menuduh orang tidak membaca qunut, talkin, tahlil, kenduri arwah merupakan golongan Wahhabi dan sesat. Betulkah ini?”

Saya kemudiannya bertanya:

“Sekiranya anda berasas, di manakah ustaz uthman el-muhammady berkata sedemikian? ”

Broker_maut Menjawab:

“Sah! saudara bukannya seorang pembaca yang tekun terhadap sesuatu ilmu sama ada ilmu keagamaan dan keduniaan.

Perkara tersebut, ustaz uthman telah membuat kenyataan selama 3 hari di dalam surat khabar malaysia, utusan malaysia dan mingguan malaysia. saya manjadi terkejut dengan kenyataan terbabit. Sebab semasa saya mengerjakan umrah ramadhan, tiada langsung zikir, doa atau qunut di baca di Mekah/Madihnah. Adakah saya sesat dengan mengikut iman yang mengimamkan saya di masjidil haram? Ini membuatkan saya bingung dengan anda dan ustaz uthman.”

Lihatlah kata-kata ‘salafi’ yang claim ikut salfussoleh, tetapi menggunakan kata-kata yang memperendahkan orang lain. Mengatakan orang lain tidak berilmu. Kepada sesiapa yang tak percaya, sila lihat gambar ini:

http://i5.photobucket.com/albums/y187/swordofdeen/fitnah_kepda_ustaz_uthman.jpg

Kepada pembaca yang nak tau, mengenai claim broker_maut bahawa ustaz uthman buat kenyataan itu “3 HARI Dalam AKHBAR MALAYSIA” sejak emelnya pada 8 April 2007 (sila lihat gambar atas untuk bukti) adalah FITNAH SEMATA-MATA

Kerana kenyataan yang dibuat oleh ustaz uthman bukanlah pada 3 hari dari 8 April tetapi pada tahun 2006! dan USTAZ UTHMAN LANGSUNG TIDAK mengelurarkan kenyataan MENYESATKAN WAHABI! sila lihat berita penuh ini di laman web utusan:

http://www.utusan.com.my/utusan/archive.asp?y=2005&dt=1127&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm

Artikel ini ditulis oleh NAZERI NONG SAMAH, bukan ustaz UthmAn.

Akhirnya broker maut menulis:

“utz. uthman lebih mengetahui. saudara boleh rujukan dengan beliau. saya tidak menyatakan bahawa ust uthman mengkafirkan orang tetapi menyatakan bahawa ust. uthman menyatakan orang yang tidak membaca qunut, tahlil, talkin, kenduri arwah, baca yassin malam jumaat adalah sesat. Inilah ungkapan saya.

saya sedang berusaha untuk mendapatkan keratan akhbar terbabit dan akan discan untuk saudara.

terima kasih”

Saya masih menunggu ‘bukti akhbar yang discan’ itu sampai ke hari ini.

Saudara-sedari boleh lihat sendiri keratan liputan akhbar yang membuat kenyataan daripada ustaz uthman pada link utusan di atas. Nilailah siapa yang buat fitnah sebenarnya.

Sekadar berkongsi dengan tuan rumah dan pengunjung bank-wahabi



bankwahani-Asadullah
(Harib A’duwwallah)

Satu Respons to “Dah tak ada kerja ke Wahabi Sesat..Bila Aku nak Berdiam Ada2 Jer Si Penjenayah Aqidah nie Bawa Fitnah”

  1. sorry wahai fathi,gua cilok artikel ko la letak dalam blog aku… aku mintak izin ni… tapi artikel jer… no ciplak.. aku amik artikel kat blog org lain termasuk ko hehe

Tinggalkan Jawapan

